Pavla Rožumberská

 

"Průvodkyně světem jógy"

Kiwa Pavla Rožumberská

Mou vášní a životním posláním je pohyb. Jóga a tanec, díky kterým své klienty vedu k harmonii se svou myslí, tělem i duší.

Nejbližší termíny

Víkendový kurz Hormonální jógové terapie v Chebu

místo: Cheb - Be-Yoga Studio

termín: 12. - 13.10. 2019

VOLNÁ MÍSTA

Rituál Menarché Return s Pavlou v Opavě

místo: Opava - Kodokai Opava

termín: 18.10. 2019

VOLNÁ MÍSTA

Spirituální jógový pobyt na Srí Lance

místo: Srí Lanka

termín: listopad 2019

 

OBSAZENO!!!

Individuální kurz Hormonální jógové terapie v Opavě

místo: Opava - Kodokai Opava

termín: dle individuální domluvy

VOLNÁ MÍSTA

Individuální lekce jógy

Nevyhovuje vám čas lekcí? Chcete cvičit nerušeně v soukromí? Máte speciální potřeby a přání? Objednejte si soukromé lekce jógy. Individuální lekce mohou probíhat v pohodlí vašeho domova, nebo v příjemném prostředi KP Clinic či Studia sedmé nebe v čase, který vám bude nejlépe vyhovovat.

Jaké jsou hlavní výhody individuálních lekcí jógy?

  • čas, který vám vyhovuje
  • klidný prostor vlastního domova nebo KP Clinic či Studia sedmé nebe
  • lekce zcela přizpůsobena vašim přáním a potřebám

Lekce jsou vhodné pro jednotlivce nebo dvojici. Vybereme ásany a techniky přímo vám na míru, proto se ve své jógové praxi můžete mnohem rychleji posunout dál. Ideální je individuální kurz jógy také v případě, že máte jakékoliv zdravotní omezení - sestavím vám lekce kompenzující vaše problémy.

Jste začátečník? Právě Vám nabízím individuální péči a vyšší standard. Plně se věnuji jen Vám. Díky individuálním lekcím jógy se začátečník posune velmi rychle vpřed. Zohledním, co od jógy očekáváte.  Kromě fyzických benefitů jóga přináší zlepšení spánku, uvolnění od stresu a celkové zlepšení kvality života.  

Jste sportovec a potřebujete kompenzaci? Nebo jste manažer a žijete ve stresu? Jste maminka s dětmi a potřebujete vypnout a mít čas jen pro sebe? Právě tyto lekce jsou pro vás ideální. Soukromé lekce nabízím také těhotným (sama jsem praktikovala jógu téměř do porodu) a maminkám po šestinedělí.

Individuální lekce jsou pro vás vhodné, pokud:

  • jste úplní nováčci v józe a chcete se naučit jógu krok za krokem ve svém vlastním tempu,
  • váš zdravotní stav neumožňuje, abyste navštěvovali běžné veřejné lekce - potřebujete speciální péči,
  • rádi byste se naučili dechová cvičení a jak meditovat,
  • chcete se ve své praxi posunout dál a naučit se náročnější ásany

V případě zájmu nebo pro bližší bližší informace mě neváhejte kontaktovat na tel: 604 510 981, nebo pište na pavla@rozumberskapavla.cz

Reference

Reference z mých lekcí a seminářů

Kurz Hormonální jógové terapie byl moc fajn, cvičení jsem si užila a těším se, že v něm budu pokračovat a podpořím své zdravi! Všem ženám mohu toto cvičení vřele doporučit!

Lucie Šafářová, leden 2016Česká světová tenistka

Milá Pavlo, 7. - 8. ledna 2017 jsem s Tebou absolvovala seminář hormonální jógy a od té doby se cítím naprosto skvěle, jsem plná energie a moje pleť jenom září! Cvičím denně a je mi úžasně. Je naprosto neuvěřitelné, co se může během tak krátké doby změnit... Skoro bych to nazvala zázračnou metodou. Každopádně ti děkuji, že jsi s námi strávila čas, povzbudila nás a naučila nás sestavu HJT. Pokračuj v tom, co děláš, protože pomáháš lidem být zdravější a spokojenější. A to dělá svět lepším.

Dita, 10. ledna 2017

Mila Pavla, este raz dakujem krasne za obohacujuci a dusu hladiaci vikend na Kubasovej chalupe. A hlavne neskutocne ucinny. Dnes si kupim ruzicku :-)...po necelych dvoch rokoch (mam Mirenu, takze "menstruaciu" som mala, ale bez krvacania a spinenia) som opat zacala slabo krvacat a mam podobny priebeh ako za "mladych cias". Inokedy by ma to asi hnevalo, ale po tomto vikende som si uvedomila, ze je to skvele a velmi sa tomu tesim. Moje vajecniky sa prebudili zo spanku. A to som si myslela, ze sa mi uz zmenopauznieva :-). Zelam ti krasne slnecne dni a vela sily a energie “zhora".

Maruška, 23. května 2017

Ahoj Pavlo, v srpnu jsem byla na tvém víkendovém kurzu hormonální jogy. Na kurz jsem se přihlásila, protože mi loni po odběrech řekli, že mám nízkou hladinu hormonů štítné žlázy. Léky jsem žádné nebrala. Poctivě jsem cvičila jogovou sestavu 2-3 týdně a letos mám hormony štítné žlázy v normálu. Mam z toho radost, tak jsem se o to s tebou chtěla s díkem podělit. Takže ještě jednou moc děkuji. Měj se krásně a přeji vše dobré.

Magda, 2. června 2017

Dobrý den Pavlo, píši Ti hned druhý den po absolvování kurzu Hormonální jógové terapie. Chtěla jsem Ti poděkovat za pěkné chvíle, spoustu užitečných rad, návodů a podnětů. Již delší dobu mám pocit, že se se mnou dějí zvláštní příjemné změny, jen tak, mimoděk. Že intuitivně dělám méně věcí, které mi škodí, více pečuju o svůj pocit spokojenosti, blaha a pohody. Asi to opravdu přichází s věkem a zkušenostmi a jsem za to nesmírně ráda. Přesto všechno až teď po tomto víkendu mám pocit, že se mi úplně rozsvítilo. Docvaklo to. Přenechala jsem své útlé mládí s ultraštíhlou postavou a supervýkonností své vnitřní dívce, které se teď cítím být snad matkou, snad starší přítelkyní, snad obdivuhodným vzorem, jakým jsou pro mne starší dámy, které umí svůj věk nést s noblesou, vkusem a pokorou. Teď teprve jsem si pojmenovala ne snad jediný, ale zásadní problém: nedokázala jsem se vyrovnat s tím, že stárnu, že už se za mnou nebudou otáčet mladí muži a toužit po mě. Že už nebudu mít figuru jak proutek... Ale teď vidím, že všeho bylo dost. Stálo to mnohdy mnoho úsilí, pochybností a tak. Pavlo, doufám, že se mnou necloumají právě probuzené hormony následkem intenzivního cvičení a zážitku a že tento pocit, který teď mám, mi vydrží co nejdéle. Zdravím, přeji Tobě i Ivě spoustu pracovních úspěchů a štěstí v osobním životě.

Renata, 29. května 2017

Ahoj Pavli, tak jsem další z tvých absolventek kurzu hormonální jógy, které se úspěšně povedlo otěhotnět. Přispělo k tomu asi více faktorů, ale Tvůj přístup a výuka hormonální jógy mě naprosto nadchla, pravidelně jsem cvičila a cítila se báječně!:-)

Věrka, 27.července 2017

Typy jógových lekcí, které vyučuji

  • 1
    Powerjóga
    Dynamický styl jógy založený především na zlepšení držení těla, vědomém zapojení dechu a rozvoji pozdravů slunci v sekvencích bojovníků, stejně jako praxi pozic na zemi. Náplní lekce je protažení, dynamická část pro posílení vnitřních svalů a nakonec uvolňující relaxace.
  • 2
    Hathajóga
    Lekce je zahájena a zakončena relaxací. Přes průpravné cviky se přejde k ásanám. Důraz se klade na dech a výdrž v každé pozici. Mezi pozicemi jsou aplikovány krátké pauzy (mezirelaxace) pro zklidnění, kdy pozice zde doznívá a zvyšují se její účinky.
  • 3
    Hormonální jógová terapie
    Jóga využívající pozice a krije z hathajógy a kundaliní jógy. Tyto postupy podporují a stimulují žlázy s vnitřní sekrecí. Hormonální jóga se nejvíce soustředí na aktivaci vaječníků, hypofýzy, štítné žlázy a příštítných tělísek.
  • 4
    Jóga sedmi čaker
    Sestava ásan, meditací pro harmonizaci a otevírání všech sedmi základních čaker, které při relaxaci budete prociťovat, otvírat nebo čistit.
  • 5
    Jemná jóga
    Lekce pomalého klidného cvičení se snadným, nenáročným průběhem. Lekce je plná jednoduchých protahovacích ásan, kdy se důraz klade na dech, správnost provedení a dle možností výdrž v každé pozici. Mezi pozice jsou zařazovány krátké pauzy pro zklidnění, kdy pozice doznívá a zvyšují se její účinky.
  • 6
    Jóga pro zdravá záda
    Cílem cvičení je uvolnit záda a regenerovat páteř, protáhnout zkrácené svaly trupu, posílit v místech, kde jsou svaly ochablé, a neposkytují dobrou oporu pro páteřní skelet. Důraz je kladen na správné dýchání, optimální držení těla a zaměření pozornosti.
  • 7
    Jóga pro těhotné
    Ucelená jógová praxe pro budoucí maminky. Dýchání, cévní gymnastika, práce s pozorností, cvičení pro uvolnění zad a pozice regenerující kondici. Praktikování jógových ásan a pozic je vhodné od druhého trimestru.
  • 8
    Jóga pro seniory
    Vedená v klidném tempu, šetrná k pohybovému aparátu, využívá vhodné cviky na protažení, posílení svalstva a pro rozvolnění kloubů, aniž by se přetěžoval pohybový aparát. Důležité je zde správné dýchání, kterému je věnována velká pozornost.
  • 9
    Dechové a meditační techniky
    Nalezení vnitřního klidu a rovnováhy skrze úžasné techniky, které nás přivádějí pozorností zvenku dovnitř, z minulosti a budoucnosti do přítomného okamžiku teď a tady, k samotnému zdroji.